De laatste dagen... - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Bas Hendra - WaarBenJij.nu De laatste dagen... - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Bas Hendra - WaarBenJij.nu

De laatste dagen...

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

22 Februari 2014 | Ecuador, Riobamba

We zijn alweer bijna thuis, nog een weekje en we zitten weer aan de worstenbroodjes met mayo. Boerenkool met stamppot ;-) . Briefjes met veel afwezigen. Stress op het werk. Of gewoon stress nergens van haha.
We gaan wel de volle zalen missen (200 geen uitzondering). De lieve hermanitos die we hebben ontmoet. Knetterveel pioniers en de levendige drukbezochte akties en velddienst..
Maar: Wij hebben weer zin om naar huis te gaan. We hebben jullie namelijk wel gemist.

Na Intag zijn we vorige week vertrokken naar Quito, Tena, Banos en dan nu Riobamba.
Het idee is om nog even te chillen maar dat lukt niet echt. De voedsel en waren autoriteit heeft niet alle restaurants gecontroleerd waar wij geweest zijn namelijk. "Gelukkig hebben we Norit mee, dat helpt bij diarree..." Nou het helpt niet. De vijf keer dat ik ziek ben geweest ben ik weer vergeten, behalve dan die ene keer dat ik erdoor in het ziekenhuis heb gelegen.

Dadelijk beslissen we of we nog een dagje hier blijven of toch richting kust gaan (5u). Onze vlucht gaat donderdag vanaf Guayaquil dus we moeten er sowieso heen. Vooralsnog zitten we hoog en droog in de Andes (2750m Riobamba).

Hou vol lieve mensen, de laatste dagen lopen op z'n eind! Ook hier in Ecuador en dat merken we aan alles!
Blijf druk bezig.
Eldad, die mijn zaken heeft overgenomen, hoef ik dat niet te zeggen, hij heeft in 2 maanden werk voor een jaar moeten doen.. Lijkt wel of iemand het niet fijn vind dat wij voor Jehovah werken..

Sp. 27:11 Jer. 12:5

• 22 Februari 2014 - 17:07

Selwyn:

Geniet er nog even van! (niet van het ziek zijn natuurlijk)
    Tot volgende week!

Liefs,
    Selwyn

• 22 Februari 2014 - 17:19

Mirjam:

Wat zullen we blij zijn als jullie weer hier zijn !!!!!
    Met al jullie mooie ervaringen en veel foto's.

We hebben jullie ook echt gemist.
    Geniet nog even van alles en alvast 'n goeie reis.

Dikke knuffel, Mirjam

• 22 Februari 2014 - 21:29

Carin:

Wij / ik ben blij als jullie weer thuis zijn!
    Ik kijk naar jullie uit en in die tussen tijd: Nog even genieten.
    Groetjes, Carin

• 22 Februari 2014 - 21:38

Rien En Andrea:

Aantal blogs gemist blijkbaar! Nu bijgelezen.
    Alweer bijna naar huis; de tijd is gevlogen!
    Een ervaring die je de rest van je leven bijblijft, en waar jullie vast nog veel aan gaan hebben terug in Best.
    Sterkte met het darmverhaal!
    Veel plezier nog, en niet te hard huilen bij het afscheid

• 23 Februari 2014 - 11:29

Jeremy & Svenja:

Veilige terugreis en tot snel!

• 23 Februari 2014 - 18:34

Gerda:

Jullie zijn weer erg welkom , hier thuis in Best.
    We kijken ernaar uit!
    Intussen inderdaad nog even uitrusten en goed beter worden.
    tot ziens, Gerda

• 24 Februari 2014 - 08:09

Damian En Lonneke:

He luitjes,

Voorzichtig die "laatste dagen" daar en met de reis naar huis!
    Kijken naar jullie uit.

Liefs, Damian en Lonneke

• 24 Februari 2014 - 09:21

Willeke:

Lieve Bas&Hendra,

Pffff zoveel ziek zijn is niet fijn, maar gelukkig hebben jullie een hoop mooie dingen meegemaakt om dat hopelijk ruimschoots te compenseren ;-)
    Veel plezier nog die laatste vakantiedagen, hopelijk toch nog een beetje genieten/ontspannen.

En... het is al een beetje lente hier, misschien een (kleine) troost...? Fluitende vogeltjes...meer zon....;-)

Liefs Willeke & Ashley

• 24 Februari 2014 - 09:49

Marijke:

Hey Bas en Hendra,

Wat is jullie tijd daar omgevlogen. Wat vervelend dat je zoveel ziek was Bas. Ik hoor niks over het ziek zijn van Hendra... het sterke geslacht zeker :p
    Geniet van jullie laatste dagen daar en een veilige thuisreis toegewenst!!

Hier schijnt de zon, max. 15 graden vandaag, dus dat is niet verkeerd :D
    (al zal het voor jullie toch koud zijn! ;))

Liefs van Marijke

• 25 Februari 2014 - 20:03

Els:

Zijn jullie zo ziek geweest?
    Ik ben echt nieuwsgierig neem maar foto's mee naar de airport... mag voor deze keer
    Hele goeie vlucht terug!
    Wij hebben ook plannen maar zitten nog in dubio..met name om de sanitaire kant van de zaak!
    Tot zienekes...